Sophia Harms-van Estrik Stichting

Middelen

Het vermogen van de stichting wordt gevormd door individuele en zakelijke giften, overeenkomsten, legaten, schenkingen, dividenden behaald met ontvangen schenkingen, hetgeen door erfstelling verkregen wordt, alsmede andere baten. De stichting kan nalatenschappen alleen beneficiair aanvaarden.

Daarnaast zal de stichting zich inzetten voor het in stand houden van de kunstvoorwerpen van de hand van Sophia Harms, ongeacht in wiens bezit zij zijn, mits deze kunstvoorwerpen beschikbaar worden gesteld om te worden geëxposeerd, en al hetgeen tot één en ander behoort, daarmee verband houdt of daaraan bevorderlijk kan zijn, één en ander in de ruimste zin van het woord. De opbrengsten hiervan zullen tevens worden aangewend om de doelstellingen van de stichting te kunnen verwezenlijken.