Sophia Harms-van Estrik Stichting

Interne organisatie

Algemeen

Het bestuur is verantwoordelijk voor het bestuur, beleid, financieel beheer en de interne- en externe communicatie. De stichting heeft een bestuur dat bestaat uit acht bestuursleden.

• Mevrouw S. Harms, voorzitter
  • De heer R. Harms, vice-voorzitter
  • De heer J. Humme, vice-voorzitter
  • De heer O. Suurenbroek, secretaris
  • De heer E. Lenaerts, penningmeester
  • Mevrouw M. van Roy
  • Mevrouw M. van Vliet
  • De heer A. Molenkamp

Het bestuur heeft de zorg voor de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot het functioneren van de stichting en zorgt voor de uitvoering van bestuursbesluiten. Tevens beslist het bestuur over het verlenen van financiële steun, daar waar zulks naar hun oordeel doelmatig en verantwoord is.

Het bestuur vergadert, indien het nodig is doch minstens twee keer per jaar. De bestuursleden hebben regelmatig contact via e-mail en telefoon, en houden elkaar van de ontwikkelingen, waaronder ontvangen donatieverzoeken, op de hoogte.

Naast het bestuur heeft de stichting een adviescollege. De leden van het adviescollege mogen de bestuursvergadering bijwonen en eventueel toelichting, voorstellen of adviezen geven.

De bestuursleden en de leden van het adviescollege ontvangen geen vergoedingen, noch zijn er leningen, voorschotten of garanties verstrekt aan de bestuursleden en leden van het adviescollege.

Jaarrekening

Het bestuur legt middels een jaarrekening verantwoording af voor het door haar gevoerde beleid. De jaarrekening wordt jaarlijks vóór 30 juni van het jaar volgende op het boekjaar op haar eigen website gepubliceerd.

Jaarrekening 2021

Jaarrekening 2022